SUPER KOŁO SP. Z O. O.
Prof.R.Ranoszka 103
44-338 Jastrzębie Zdrój
NIP: 6472592672
SUPER KOŁO sp. z o. o.
-
Kontakt z Administratorem Danych Osobowych: 44-338 Jastrzębie Zdrój Prof.R.Ranoszka 103, email: sklep@superkolo.com.pl
-
Dane osobowe przetwarzane są w celu złożenia oferty/zawarcie umowy/zamówienia zgodnie z postanowieniami kodeksu handlowego oraz kodeksu cywilnego.
-
Dane osobowe będą przechowywane przez okres 6 lat po zakończeniu umowy/realizacji zamówienia.
-
Okres ten może zostać wydłużony, o ile wyrażą Państwo na to zgodę.
-
Podanie danych jest obowiązkowe ze względu na wymogi ustawowe.
-
Państwa dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom powiązanym realizującym umowę.
-
Jako administrator Państwa danych, zapewniamy Państwu prawo dostępu do Państwa danych, możecie Państwo je również sprostować, żądać ich usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania (poza przypadkami, gdy dane są niezbędne do realizacji umowy). Możecie Państwo także skorzystać z uprawnienia do złożenia wobec Administratora sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych oraz prawa do przenoszenia danych do innego administratora danych.
-
Informujemy także, że przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorującego przestrzeganie przepisów ochrony danych osobowych, jakim jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Operatorem płatności jest Blue Media S.A.
Reklamacje
Czas na reklamację z tytułu rękojmi:
Adres do składania reklamacji: SUPER KOŁO SP. Z O. O., ul.Prof.R.Ranoszka 103, 44-338 Jastrzębie Zdrój
A. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem esklep@superkolo.com.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
B. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
C. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
D. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mai, telefonicznie bądź na adres poczty tradycyjnej.
Zwrot towaru
Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni
Koszt zwrotu: na własny koszt kupującego
Nie przyjmuję zwrotów nadanych za pobraniem
Otrzymałeś rabat na kolejną sztukę? – w przypadku zwrotu towaru pomniejszymy zwrot wpłaty o wartość udzielonego rabatu
Nie przyjmuję zwrotów od firm (nie dotyczy jednoosobowych działalności gospodarczych w przypadku, o którym mowa w art. 38 a. Ustawy o prawach konsumenta w zw. z art. 385(5) kodeksu cywilnego)
Postępuj zgodnie z instrukcją:
1.Zapakuj zwracany produkt/produkty
2.Do środka włóż kartkę z swoimi danymi: imię, nazwisko, adres, adres e-mail, numer telefonu, numer zamówienia, jeżeli wybrana została forma płatności przelew tradycyjny to również nr konta na który dokonany ma być zwrot.
3.Odeślij paczkę na wskazany adres:
SUPER KOŁO SP. z o. o.
Prof.R.Ranoszka 103
44-338 Jastrzębie Zdrój
Zwrot pieniędzy
Zwrot pieniędzy nastąpi przez ten sam kanał w którym wykonywana była płatność bądź jeżeli nie będzie to możliwe lub wybrany został przelew tradycyjny to na podany nr konta wybrany przez kupującego.
Płatności online
Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności szybkimi przelewami jest Autopay S.A. (autopay.pl)