Producenci
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Regulamin

SUPER KOŁO SP. Z O. O.
Prof.R.Ranoszka 103
44-338 Jastrzębie Zdrój
NIP: 6472592672

 

SUPER KOŁO sp. z o. o.

Prof.R.Ranoszka 103, 44-338 Jastrzębie Zdrój,  jako Administrator Państwa danych osobowych, zgodnie z art.13 Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 informuje, że:
  1. Kontakt z Administratorem Danych Osobowych: 44-338 Jastrzębie Zdrój Prof.R.Ranoszka 103, email: sklep@superkolo.com.pl

  2. Dane osobowe przetwarzane są w celu złożenia oferty/zawarcie umowy/zamówienia zgodnie z postanowieniami kodeksu handlowego oraz kodeksu cywilnego.

  3. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 6 lat po zakończeniu umowy/realizacji zamówienia.

  4. Okres ten może zostać wydłużony, o ile wyrażą Państwo na to zgodę.

  5. Podanie danych jest obowiązkowe ze względu na wymogi ustawowe.

  6. Państwa dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom powiązanym realizującym umowę.

  7. Jako administrator Państwa danych, zapewniamy Państwu prawo dostępu do Państwa danych, możecie Państwo je również sprostować, żądać ich usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania (poza przypadkami, gdy dane są niezbędne do realizacji umowy). Możecie Państwo także skorzystać z uprawnienia do złożenia wobec Administratora sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych oraz prawa do przenoszenia danych do innego administratora danych.

  8. Informujemy także, że przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorującego przestrzeganie przepisów ochrony danych osobowych, jakim jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

  9. Operatorem płatności jest Blue Media S.A.

Reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi:

2 lata

Adres do składania reklamacji: SUPER KOŁO SP. Z O. O., ul.Prof.R.Ranoszka 103, 44-338 Jastrzębie Zdrój

A. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem esklep@superkolo.com.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 

B. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 

C. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 

D. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mai, telefonicznie bądź na adres poczty tradycyjnej.

 

Zwrot towaru

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt zwrotu: na własny koszt kupującego

Nie przyjmuję zwrotów nadanych za pobraniem

Otrzymałeś rabat na kolejną sztukę? – w przypadku zwrotu towaru pomniejszymy zwrot wpłaty o wartość udzielonego rabatu

Nie przyjmuję zwrotów od firm (nie dotyczy jednoosobowych działalności gospodarczych w przypadku, o którym mowa w art. 38 a. Ustawy o prawach konsumenta w zw. z art. 385(5) kodeksu cywilnego)

Postępuj zgodnie z instrukcją:

1.Zapakuj zwracany produkt/produkty

2.Do środka włóż kartkę z swoimi danymi: imię, nazwisko, adres, adres e-mail, numer telefonu, numer zamówienia, jeżeli wybrana została forma płatności przelew tradycyjny to również nr konta na który dokonany ma być zwrot.

3.Odeślij paczkę na wskazany adres:

SUPER KOŁO SP. z o. o.
Prof.R.Ranoszka 103
44-338 Jastrzębie Zdrój

Zwrot pieniędzy

Zwrot pieniędzy nastąpi przez ten sam kanał w którym wykonywana była płatność bądź jeżeli nie będzie to możliwe lub wybrany został przelew tradycyjny to na podany nr konta wybrany przez kupującego.


Płatności online

Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności szybkimi przelewami jest Autopay S.A. (autopay.pl)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl