
Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
A. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem esklep@superkolo.com.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
B. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
C. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
D. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mai, telefonicznie bądź na adres poczty tradycyjnej.
Zwrot towaru
Nie przyjmuję zwrotów nadanych za pobraniem
Otrzymałeś rabat na kolejną sztukę? – w przypadku zwrotu towaru pomniejszymy zwrot wpłaty o wartość udzielonego rabatu
Nie przyjmuję zwrotów od firm (nie dotyczy jednoosobowych działalności gospodarczych w przypadku, o którym mowa w art. 38 a. Ustawy o prawach konsumenta w zw. z art. 385(5) kodeksu cywilnego)
Postępuj zgodnie z instrukcją:
1.Zapakuj zwracany produkt/produkty
2.Do środka włóż kartkę z swoimi danymi: imię, nazwisko, adres, adres e-mail, numer telefonu, numer zamówienia, jeżeli wybrana została forma płatności przelew tradycyjny to również nr konta na który dokonany ma być zwrot.
3.Odeślij paczkę na wskazany adres:
SUPER KOŁO SP. z o. o.
Prof.R.Ranoszka 103
44-338 Jastrzębie Zdrój
Zwrot pieniędzy
Zwrot pieniędzy nastąpi przez ten sam kanał w którym wykonywana była płatność bądź jeżeli nie będzie to możliwe lub wybrany został przelew tradycyjny to na podany nr konta wybrany przez kupującego.